Strokovni svet RS za splošno izobraževanje je 18. marca 1999 sprejel nacionalni dokument – Kurikulum za vrtce. Le-ta pomeni strokovno podlago za delo v vseh javnih vrtcih-v vseh oddelkih.
Kurikulum za vrtce opredeljuje naslednja področja dejavnosti v vrtcu: gibanje, jezik, umetnost, družbo, naravo in matematiko.
Cilje kurikula za vrtce dosegamo preko različnih sodobnih konceptov vzgoje, ki jih razvijamo v sedmih strokovnih aktivih:
- s pomočjo metodologije »Korak za korakom«,
- aktiva "Fit", ki cilje dosega preko gibanja,
- gozdne pedagogike aktiva "Skrivnosti gozda",
- aktiva "Čuječnost", ki spodbuja zavedanje trenutkov z vsemi čuti,
- aktiva "Ustvarjalnost", kjer raziskujemo raznovrstno ustvarjalnost,
- aktiva "NTC", ki povezuje nevrologijo in vzgojo,
- in "Monti" aktiva, ki uvaja elemente Montessori pedagogike.
Vzgojno delo z otroki skrbno načrtujemo. Načrtovanje v obliki letnih delovnih načrtov vrtca, enote in posameznih oddelkov, zajema celotno življenje v vrtcu. Pri tem so dobrodošli tudi predlogi staršev otrok. Vzgojiteljice pa na osnovi teh načrtov in ob upoštevanju razvojne stopnje in značilnosti otrok v oddelku, načrtujejo tudi vsakodnevne vzgojne dejavnosti. Pri tem glede na starost v veliki meri sodelujejo tudi otroci. Ob koncu vrtčevega leta strokovne delavke evalvirajo letni delovni načrt in ga predstavijo staršem. Sprotne evalvacije se delajo dnevno, tedensko in mesečno v strokovnem tandemu oziroma po potrebi v sodelovanju s posameznimi starši.
Otrokom omogočamo pestre dejavnosti, delovno in ustvarjalno klimo, v kateri se dobro počutijo in kjer lahko razvijajo in odkrivajo svoje sposobnosti in interese, izražajo svoje želje in potrebe, se učijo medsebojnih odnosov in obzirnosti drug do drugega.